PAZ2003 / MARKA YÖNETİMİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Markalamaya giriş ve markalamanın gelişimi. Sürdürülebilirlik açısında marka stratejilerinin önemiKitap (1)
2Marka ile ilişkili bazı Temel kavramlarKitap (1) ve Kitap (2)
3Logo ve maskot,kurum kimligi ve imajıKitap (1) ve Kitap (2)
4Marka Orjini ve özel markaKitap (1) ve Kitap (3)
5Ortak marka ve garanti markasıKitap (2) ve Kitap (3)
6Marka Tescil SüreciKitap (1) ve Kitap (3)
7Kullanım Amaçlarına ve sahipligine göre markalarKitap (2) ve Kitap (3)
8İşletmede üstlenilen role göre markalarKitap (1) ve Kitap (2)
9Marka ismi belirleme yöntemleri,Marka isminin özellikleriKitap (1) ve Kitap (3)
10Markalamanın belirtec işlevi,İmaj işlevi,Sosyal işleviKitap (1) ve Kitap (3)
11İşletme markası stratejisi, Ürün marka stratejisiKitap (1) ve Kitap (2)
12Yatay ve Dikey marka yayma stratejileriKitap (2) ve Kitap (3)
13Marka planlaması Kitap (3)
14Marka Liderligi Kitap (2)