1 | Öğrencilerle tanışma, dersin amaç ve önemine ilişkin tartışma. | |
2 | Malzeme ve projeler hakkında öğrenci bilgilendirilecek. Öğrencilere bu dönem de onlardan istenecek olansanatsal uygulamalar hakkında bilgi verilecek. | |
3 | Çağdaş sanat örneklerinden oluşan sunum. | |
4 | Öğrencilerin projelerinin hazırlanması | |
5 | Bireysel uygulamalar için bağımsız atölye çalışmaları. | |
6 | Bireysel uygulamalar için bağımsız atölye çalışmaları. | |
7 | Bireysel uygulamalar için bağımsız atölye çalışmaları. | |
8 | Her bir öğrenci, projeler doğrultusunda teorik metinler, sergi görselleri, sanatçı ve sanat yapıtı örnekleriyle desteklenecek. | |
9 | Projelerin sonuçlanması ve eleştiriler | |
10 | Her bir öğrencinin projelenin (uygulamaların)seyir sürecine dair sunumu. Bu sunumlar çerçevesinde karşılıklı görüşlerin paylaşılması, uygulamaların tartışılması. | |
11 | Bireysel uygulamalar için bağımsız atölye çalışmaları. | |
12 | Bireysel uygulamalar için bağımsız atölye çalışmaları. | |
13 | Final projesinin sonuçlanması, eleştiri ve kritiğinin yapılması | |
14 | Genel değerlendirme | |