1 | 1.Türkçe Öğretiminde Dijital uygulamaların 21. yüzyıl becerileri ve dijital dönüşümün Türkçe öğretimine etkisini analiz edebilme. |
2 | 2.Dijital uygulamaları, teknoloji entegrasyon modellerini (TPACK ve SAMR gibi) Türkçe öğretimi bağlamında değerlendirebilme. |
3 | 3.Dijital uygulamaları; okuma, yazma, dinleme ve konuşma becerilerini geliştirmeye yönelik dijital araçları etkin biçimde kullanabilme. |
4 | 4.Dijital uygulamaları; Türkçe öğretiminde eğitsel içerik üretmek için (Wordwall, Padlet, Edpuzzle gibi) araçları etkili şekilde kullanabilme. |
5 | 5.Dijital uygulamaları kullanırken akademik dürüstlük ve etik kuralları gözeterek yapabilme. |
6 | 6.Dijital uygulamaları öğrenci merkezli, etkileşimli ve yaratıcı Türkçe dersi materyalleri etkinliklerini geliştirebilme. |
7 | 7.Dijital uygulamalarında (Quizizz, Socrative gibi) dijital ölçme araçlarını ders kazanımlarına uygun şekilde kullanabilme. |