| 1 | İlkokul fen öğretimi içeriği hakkında genel bilgilere sahip olma. |
| 2 | Beceri kavramı hakkında tüm içerik ögelerini bilme. |
| 3 | İlkokul fen müfredatı içinde becerilerin sınıflandırılmasına hakim olma. |
| 4 | Her bir beceri sınıflandırmasının temel özellikleri hakkında bilgi sahibi olma. |
| 5 | Temel bilimsel süreç becerilerini bilme ve bu becerilere ait uygulamalarda bulunma. |
| 6 | Deneysel bilimsel süreç becerilerini bilme ve bu becerilere ait uygulamalarda bulunma. |
| 7 | Düşünme becerilerini bilme ve bu becerilere ait uygulamalarda bulunma. |
| 8 | Takım çalışması ve iletişim becerilerini bilme ve bu becerilere ait uygulamalarda bulunma. |
| 9 | Yenilikçi düşünme becerilerini bilme ve bu becerilere ait uygulamalarda bulunma. |
| 10 | Tüm becerilere yönelik ders planı içinde örnek etkinlik ve deneyler tasarlama, uygulama. |