| 1 | Argümantasyon odaklı öğretime, modern yaklaşımlar açısından genel bir bakış açısı kazanmak. |
| 2 | Argümantasyon odaklı öğretime, öğretim süreçleri açısından genel bir bakış açısı kazanmak. |
| 3 | Argümantasyon odaklı öğretime, fen öğretimi açısından genel bir bakış açısı kazanmak. |
| 4 | Argümantasyon (bilimsel tartışma) sürecinin öge ve özelliklerini bilmek. |
| 5 | Toulmin ve Giere argüman modellerinin içeriğini ve yapısını bilerek uygulamalara dökmek. |
| 6 | Argümantasyon odaklı öğrenme ortamlarını düzenleyebilmek. |
| 7 | Argümantasyon odaklı öğretimde müfredat özelliklerini bilmek. |
| 8 | Argümantasyon odaklı öğretimde öğretmen ve öğrenci rollerini bilmek. |
| 9 | Argümantasyon odaklı öğretimde öğretim sürecini planlayarak uygulamak. |
| 10 | Argümantasyon odaklı öğretimde değerlendirme sürecini planlayarak uygulamak. |