| 1 | Öğrencilerle tanışma, dersin kapsamı, amacı ve önemi hakkında tartışma | |
| 2 | 2018 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı’nın incelenmesi | 2018 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı |
| 3 | 2018 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı’nın incelenmesi | 2018 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı |
| 4 | 2018 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı’nın incelenmesi | 2018 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı |
| 5 | 2018 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı (İlkokul 4. Sınıf)’nın incelenmesi | 2018 Sosyal Bilgiler Öğretim Programı |
| 6 | Senaryo temelli öğrenme yönteminin incelenmesi ve sürdürülebilir kalkınma amaçları ile ilişkilendirilmesi | Oral, B. (2017). Öğrenme öğretme kuram ve yaklaşımları. Ankara: Pegem. |
| 7 | Hayat bilgisi dersi ile senaryo temelli öğrenmeyi ilişkilendirme | Schunk, D. H. (2009). Öğrenme teorileri. Ankara: Nobel |
| 8 | Hayat bilgisi dersi ile senaryo temelli öğrenmeyi ilişkilendirme | |
| 9 | Sosyal bilgiler dersi ile senaryo temelli öğrenmeyi ilişkilendirme | |
| 10 | Hayat bilgisi dersinin öğretilebilmesi için senaryo temelli öğrenme yöntemi kullanılarak eğitim- öğretim sürecinin tasarlanması | |
| 11 | Hayat bilgisi dersinin öğretilebilmesi için senaryo temelli öğrenme yöntemi kullanılarak eğitim- öğretim sürecinin tasarlanması | |
| 12 | Hayat bilgisi dersinin öğretilebilmesi için senaryo temelli öğrenme yöntemi kullanılarak eğitim- öğretim sürecinin tasarlanması | |
| 13 | Sosyal bilgiler dersinin öğretilebilmesi için senaryo temelli öğrenme yöntemi kullanılarak eğitim- öğretim sürecinin tasarlanması | |
| 14 | Sosyal bilgiler dersinin öğretilebilmesi için senaryo temelli öğrenme yöntemi kullanılarak eğitim- öğretim sürecinin tasarlanması | |