EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ / SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ / SNF7125 - OKUMA YAZMA ARAŞTIRMALARI

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

Hafta 
Konular 
Öğrenme Kaynakları 
1tanışma ve dersin akışı, okuma kavramı tanımıKardaş, M.N., Kaya, M. (2020).okuma eğitimi.
2yazma kavramı tanımıÖzenç, E. G., & AŞICI, M. (2012). İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin işlevsel okuryazarlık düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 25(2), 547-572.
3okuryazarlık tanımıİlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin işlevsel okuryazarlık düzeyleriyle akademik başarıları arasındaki ilişki(2012). Doktora tezi, Emine Gül özenç.
4okuryazarlık türleriİlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin işlevsel okuryazarlık düzeyleriyle akademik başarıları arasındaki ilişki(2012). Doktora tezi, Emine Gül özenç.
5okuryazarlık düzeyleriİlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin işlevsel okuryazarlık düzeyleriyle akademik başarıları arasındaki ilişki(2012). Doktora tezi, Emine Gül özenç.
6gizli okumaz yazmazlıkGüneş, F . (2019). GİZLİ OKUMAZ-YAZMAZLIK . Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences
7OkuryazarlıkKardaş, M.N., Kaya, M. (2020).okuma eğitimi.
8çocuk ve gençlerde okuryazarlıkKardaş, M.N., Kaya, M. (2020).okuma eğitimi.
9yetişkinlerde okuryazarlıkKardaş, M.N., Kaya, M. (2020).okuma eğitimi.
10Türkiye de okuryazarlıkÖzenç, E. G. (2013). İlköğretim Beşinci Sınıf Öğrencilerinin İşlevsel Okuryazarlık Düzeylerinin Aile Değişkeninin Özelliklerine Göre İncelenmesi. Journal of Theoretical Educational Science, 274.
11Dünyada okıuryazarlıkKardaş, M.N., Kaya, M. (2020).okuma eğitimi.
12okuma yazma araştırmaları yerliKardaş, M.N., Kaya, M. (2020).okuma eğitimi.
13okuma yazma araştırmaları yabancıKardaş, M.N., Kaya, M. (2020).okuma eğitimi.
14DeğerlendirmeÖzenç, E. G. (2012). İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin işlevsel okuryazarlık düzeyleriyle akademik başarıları arasındaki ilişki.