| 1 | tanışma ve dersin akışı, okuma kavramı tanımı | Kardaş, M.N., Kaya, M. (2020).okuma eğitimi. |
| 2 | yazma kavramı tanımı | Özenç, E. G., & AŞICI, M. (2012). İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin işlevsel okuryazarlık düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 25(2), 547-572. |
| 3 | okuryazarlık tanımı | İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin işlevsel okuryazarlık düzeyleriyle akademik başarıları arasındaki ilişki(2012). Doktora tezi, Emine Gül özenç. |
| 4 | okuryazarlık türleri | İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin işlevsel okuryazarlık düzeyleriyle akademik başarıları arasındaki ilişki(2012). Doktora tezi, Emine Gül özenç. |
| 5 | okuryazarlık düzeyleri | İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin işlevsel okuryazarlık düzeyleriyle akademik başarıları arasındaki ilişki(2012). Doktora tezi, Emine Gül özenç. |
| 6 | gizli okumaz yazmazlık | Güneş, F . (2019). GİZLİ OKUMAZ-YAZMAZLIK . Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences |
| 7 | Okuryazarlık | Kardaş, M.N., Kaya, M. (2020).okuma eğitimi. |
| 8 | çocuk ve gençlerde okuryazarlık | Kardaş, M.N., Kaya, M. (2020).okuma eğitimi. |
| 9 | yetişkinlerde okuryazarlık | Kardaş, M.N., Kaya, M. (2020).okuma eğitimi. |
| 10 | Türkiye de okuryazarlık | Özenç, E. G. (2013). İlköğretim Beşinci Sınıf Öğrencilerinin İşlevsel Okuryazarlık Düzeylerinin Aile Değişkeninin Özelliklerine Göre İncelenmesi. Journal of Theoretical Educational Science, 274. |
| 11 | Dünyada okıuryazarlık | Kardaş, M.N., Kaya, M. (2020).okuma eğitimi. |
| 12 | okuma yazma araştırmaları yerli | Kardaş, M.N., Kaya, M. (2020).okuma eğitimi. |
| 13 | okuma yazma araştırmaları yabancı | Kardaş, M.N., Kaya, M. (2020).okuma eğitimi. |
| 14 | Değerlendirme | Özenç, E. G. (2012). İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin işlevsel okuryazarlık düzeyleriyle akademik başarıları arasındaki ilişki. |