1 | Teknoloji, pedagoji ve içerik bilgisi kavramları tanımlanır. | 1-3-4 |
2 | Teknoloji, pedagoji ve içerik bilgisi kavramlarının ilişkisi incelenir. | 1-3-4 |
3 | Teknolojik pedagojik içerik bilgisi modeli tanımlanır. | 1-3-4 |
4 | Teknolojik pedagojik içerik bilgisi modeli çerçevesinde gerçekleştirilen makale ve tezler incelenir. | 1-3-4 |
5 | Teknolojik pedagojik içerik bilgisi modeli çerçevesinde gerçekleştirilen makale ve tezler incelenir. | 1-3-4 |
6 | Teknolojik pedagojik içerik bilgisi modeli çerçevesinde gerçekleştirilen makale ve tezler incelenir. | 1-3-4 |
7 | Ara Sınav | 1-3-4 |
8 | Okuma yazma öğretim strateji ve teknikleri incelenir. | 2 |
9 | Teknolojik pedagojik içerik bilgisi modeli ile okuma yazma öğretim stratejileri karşılaştırılarak incelenir. | 1-2-3-4 |
10 | Teknolojik pedagojik içerik bilgisi modeli çerçevesinde okuma yazma öğretimi planlaması yapılır. | 1-2-3-4 |
11 | Teknolojik pedagojik içerik bilgisi modeli çerçevesinde okuma yazma öğretimi uygulamaları incelenir. | 1-2-3-4 |
12 | Teknolojik pedagojik içerik bilgisi modeli çerçevesinde okuma yazma öğretimi sırasında karşılaşılacak sorunlar incelenir. | 1-2-3-4 |
13 | Teknolojik pedagojik içerik bilgisi modeli çerçevesinde okuma yazma öğretimi üzerinde gerçekleştirilen makale ve tezler incelenir. | 1-2-3-4 |
14 | Genel değerlendirme | 1-2-3-4 |