SOZ2005 / İLKOKUMA VE YAZMA ÖĞRETİMİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Türkçe Öğretim Programının (1-5. Sınıf) tanıtımı. Türkçe Öğretim Programında(1-5. Sınıf) yer alan öğrenme alanlarının tanıtımı[2], [3], [10], [11], [12]
2Birinci sınıf öğretmen ve öğrencilerinin temel özellikleri. İlk okuma ve yazma öğretiminin amaç ve ilkeleri.[1], [2], [3], [4], [5], [6], [10], [11], [12]
3Türkçe'nin özelliklerinin ilk okuma-yazma öğretimine etkisi. İlk okuma ve yazma öğretiminde kullanılan yöntemlerinin ve sürecinin tanıtılması.[1], [2], [3], [4], [5], [6], [10], [11], [12]
4Ses Esaslı İlk Okuma Yazma yönteminin tanımı ve ilkeleri.[2], [3], [10], [11], [12]
5Ses Esaslı İlk Okuma Yazma Yönteminin özellikleri, aşamaları ve uygulaması.[2], [3], [10], [11], [12]
6Öğrencilerin Ses Esaslı İlk Okuma Yazma Öğretim Yöntemi uygulaması için gruplara ayrılması ve örnek uygulama.[2], [3], [10], [11], [12]
7Ses Esaslı İlk Okuma Yazma Öğretim Yönteminin aşamaları doğrultusunda okuma ve yazma öğretimi uygulamaları[2], [3], [10], [11], [12]
8Ses Esaslı İlk Okuma Yazma Öğretim Yönteminin aşamaları doğrultusunda okuma ve yazma öğretimi uygulamaları [2], [3], [10], [11], [12]
9Ses Esaslı İlk Okuma Yazma Öğretim Yönteminin aşamaları doğrultusunda okuma ve yazma öğretimi uygulamaları [2], [3], [10], [11], [12]
10Ses Esaslı İlk Okuma Yazma Öğretim Yönteminin aşamaları doğrultusunda okuma ve yazma öğretimi uygulamaları [2], [3], [10], [11], [12]
11Ses Esaslı İlk Okuma Yazma Öğretim Yönteminin aşamaları doğrultusunda okuma ve yazma öğretimi uygulamaları [2], [3], [10], [11], [12]
12Ses Esaslı İlk Okuma Yazma Öğretim Yönteminin aşamaları doğrultusunda okuma ve yazma öğretimi uygulamaları [2], [3], [10], [11], [12]
13Dönem sonu ders ile ilgili geribildirim toplantısı.