ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ / SAĞLIK YÖNETİMİ / SYN2027 - SAĞLIK YÖNETİMİNDE İLETİŞİM BECERİLERİ

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
1433333333      
2               
3333333333      
4               
5               
6               
7               
8               
9               
10     3         
11433333333      
12               
1333333333       
14               
1533333333       
16               
17               
18               
19               
20               
21               
22               
23               
24               
25               
26               
27               
28               
29               
30               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ / SAĞLIK YÖNETİMİ / SYN2027 - SAĞLIK YÖNETİMİNDE İLETİŞİM BECERİLERİ
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Kendini tanımanın hasta, hasta yakını ve çalışan iletişimi açısından önemini tartışabilir
2İnsan davranış özelliklerini (pasif, agresif, manipülatif, atılgan) sayabilir
3Ben dili ile geri bildirim ve 4R tekniği ile istek iletmenin sosyal ilişkilerdeki etkisini sayabilir
4Bilişsel ve duyuşsal yönüyle insan kavramını tanımlayabilir
5Baş etme ve problem çözme yollarını örnek durumlara uygulayabilir
6Kişilerarası ilişkilerde iletişim çatışmalarını sayabilir
7 Çatışma çözümünde uygun stratejiyi izleyebilir
8Çalışan ile hasta ve hasta yakını arasında iletişimin önemini açıklayabilir
9Bilişsel çarpıtmaların kişilerarası ilişkilerde yarattığı sorunları tartışabilir