SYN4003 / SAĞLIK KURUMLARINDA KALİTE YÖNETİMİ

Kazandırılacak Bilgi Ve Beceriler

Kazandırılacak Bilgi Ve BecerilerSeviyesi
1Sağlık hizmetlerinde kalite ile ilgili kavramları öğrenme3
2Sağlık hizmetlerinde kalitenin tarihsel gelişimini kavrama2
3Sürekli kalite iyileştirme ile, toplam kalite yönteminin ne olduğunu öğrenme3
4Kalite iyileştirmede kullanılan araçları öğrenme3
5Hasta deneyiminin nasıl ölçüldüğünü kavrama3
6Sağlık hizmetlerinde kalite göstergelerinin neler olduğunu bilme3
7Kalite iyileştirme modellerinin neler olduğunu bilme3
8Hasta güvenliği konularını kavrama3
9Türkiye’de sağlık hizmetlerinde kalite iyileştirme çalışmaları hakkında bilgi sahibi olma3
10Sağlık hizmetlerinde akreditasyonun ve kalite ödüllerinin önemini kavrama3
11Sağlıkta kalite ve akreditasyon ile ilgili çalışmalara eleştirel bir bakış açısıyla değerlendirebilme3