TDS2022 / SAĞLIK KURUMLARINDA TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Kalite Kavramı ve Gelişimi [1] s.27-32 [2] s. 510-514
2Kalitenin Unsurları ve Boyutları[1] s. 37-40
3Toplam Kalite Yönetimi,Amacı, İlkeleri[1] s. 67-73
4Sağlık Kurumlarında Toplam Kalite Yönetimi Uygulamalarında Karşılaşılan Güçlükler[1] s. 87-88 [2] s. 517
5Sağlık Kurumlarında TKY'nin Başarıya Ulaşabilmesi İçin Gerekli Faktörler[2] s. 517-519
6Toplam Kalite Yönetiminde Sürekli İyileşme ve Kritik Başarı Faktörleri[1] s. 93-111
7Kalite Güvence Sistemleri[1] s. 139-159
8EFQM Mükemmellik Modeli[1] s. 261-278
9Altı Sigma ve Yalın Altı Sigma[1] s. 295-300
10Sağlık Kurumlarında Toplam Kalite Yönetiminde Müşteri Tatmini[1] s. 308-329 [2] s. 519-520
11Sekreterlik Hizmetlerinde Toplam Kalite Yönetimi[3] s. 299-301
12Kalite İyileştirme Araçları[1] s. 117-118
13İstatistiksel Kalite Kontrol[1] s. 120-134
14Tüm Haftaların Tekrarı