TRZ3002 / YAZMA EĞİTİMİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
11 Dersin amaçlarının ve dönem boyunca yapılacakların belirlenmesi. 
22 Dil öğretiminde yazma becerisinin önemi; diğer beceriler arasındaki yeri ve yazma becerisini geliştirme etkinliklerini içeren öğrenci sunumları.[1] s. 79-83.
33 Yazma becerisinin ilkeleri ve programdaki yeri[1] s. 85-99; [6] s. 57-60.
44 Süreç temelli yazma modelleri ve yazma becerisini geliştirme etkinlikler[2] s. 270-275; [6] s. 112-116.
55 Yazma eğitiminde aşamalı gelişim ve yazma becerisini geliştirme etkinlikleri[2] s. 276-295; [6] s. 84-95.
66 Sözcük, cümle, paragraf ve metin düzeyinde yazma eğitimi ve yazma becerisini geliştirme etkinlikleri[6] s. 69-78.
77 Yazma ediminin oluşumunu- gelişimini etkileyen etmenler ve yazma becerisini geliştirme etkinlikleri[6] s. 83-95.
88 Yazılı anlatımın unsurları ve yazma becerisini geliştirme etkinlikler[1] s.145-157.
99 Metinle ilgili kavramlar, metin türleri ve yazma becerisini geliştirme etkinlikleri[2] s. 224-225; [6] s. 192-194.
1010 Metinsellik ölçütleri ile yazma ilişkisi ve yazma becerisini geliştirme etkinlikleri[4] s. 161-195; [6] s. 195-198
1111 Yazma eğitiminde anlatım tarzlarının öğretimi ve yazma becerisini geliştirme etkinlikler[1] s. 144-158, [6] s. 156-162.
1212 Yazmayı olgunlaştıran süreç ve olgular, yazma becerisini geliştirme etkinlikleri[6] s. 274-290.
1313 Yazma çalışmalarını değerlendirme ve yazma becerisini geliştirme etkinlikler[2] s. 248-255.
1414 Dönem boyunca yapılanların değerlendirilmesi