SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ / ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA / URT5505 - MODERN PAZARLAMA YÖNETİMİ
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Pazarlamanın temelini teşkil eden kavram ve olguların içselleştirilebilir.
2Tüketici davranışlarını anlayabilir, yorumlayabilir ve pazarlama programlarının şekillendirilmesinde kullanabilir.
3Temel pazarlama bileşenlerinin pazarlama süreci içindeki yerleri ve etkileşimlerinin analiz edilebilir.
4Bir işletmenin pazarlama faaliyetlerini analiz edebilir ve pazarlama programlarını kurgulayabilir.
5Pazarlama bağlamında iş dünyasında yaşanmakta olan olayların ve değişimlerin eleştirel ve rasyonel bir bakış açısıyla değerlendirebilir.
6Stratejik planlama yönetiminin ve stratejik plan oluşturma sürecini kavrayabilir ve uygulayabilir.
7Pazara gime ve pazardaki konumu korumaya yönelik stratejileri geliştirebilir.