SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ / ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA / URT6105 - GİRİŞİMCİ PAZARLAMA

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

Hafta 
Konular 
Öğrenme Kaynakları 
1İşletme ve çevresiMucuk, İ. (2017). Pazarlama İlkeleri. Türkmen Kitapevi.
2Pazarlama çevresiMucuk, İ. (2017). Pazarlama İlkeleri. Türkmen Kitapevi.
3Pazarlama bileşenleri Mucuk, İ. (2017). Pazarlama İlkeleri. Türkmen Kitapevi.
4Hedef pazarMucuk, İ. (2017). Pazarlama İlkeleri. Türkmen Kitapevi.
5Pazarlama elemanları- MamulMucuk, İ. (2017). Pazarlama İlkeleri. Türkmen Kitapevi.
6Pazarlama Elemanları- FiyatMucuk, İ. (2017). Pazarlama İlkeleri. Türkmen Kitapevi.
7Pazarlama Elemanları- Tutundurma, DağıtımMucuk, İ. (2017). Pazarlama İlkeleri. Türkmen Kitapevi.
8İletişimMucuk, İ. (2017). Pazarlama İlkeleri. Türkmen Kitapevi.
9Girişimci ve özellikleriMucuk, İ. (2017). Pazarlama İlkeleri. Türkmen Kitapevi.
10Girişimcilik eğitimiMucuk, İ. (2017). Pazarlama İlkeleri. Türkmen Kitapevi.
11Uluslararası girişimcilikMucuk, İ. (2017). Pazarlama İlkeleri. Türkmen Kitapevi.
12Ülkemizden başarılı girişimcilerin analiziMucuk, İ. (2017). Pazarlama İlkeleri. Türkmen Kitapevi.
13Dünyadan başarılı girişimcilerin analiziMucuk, İ. (2017). Pazarlama İlkeleri. Türkmen Kitapevi.