SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ / ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA / URT6106 - E-PAZARLAMA

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

Hafta 
Konular 
Öğrenme Kaynakları 
1Pazarlama Anlayışındaki Gelişimler ve Elektronik Pazarlama AnlayışıAKSOY, Ramazan (2009), İnternet Ortamında Pazarlama, Seçkin Kitabevi
2Elektronik Ticaretteki Gelişmeler ve Elektronik PazarlarEfraim Turban Jon Outland David King Jae Kyu Lee Ting-Peng Liang Deborrah C. Turban (2018). Electronic Commerce 2018 A Managerial and Social Networks Perspective Ninth Edition, Springer International Publishing AG
3İnternet Çevresi, İnternetin Unsurları ve Çalışma İlkeleriAKSOY, Ramazan (2009), İnternet Ortamında Pazarlama, Seçkin Kitabevi
4Bir Pazarlama Ortamı Olarak İnternet ve Firmaların İnterneti Kullanım ŞekilleriAKSOY, Ramazan (2009), İnternet Ortamında Pazarlama, Seçkin Kitabevi
5İnternetin Temel Aracı: İnternet Siteleri ve PortallarEfraim Turban Jon Outland David King Jae Kyu Lee Ting-Peng Liang Deborrah C. Turban (2018). Electronic Commerce 2018 A Managerial and Social Networks Perspective Ninth Edition, Springer International Publishing AG
6İnternette Pazarlamanın Temel Güdüleyicileri ve Elektronik Rekabet OrtamıEfraim Turban Jon Outland David King Jae Kyu Lee Ting-Peng Liang Deborrah C. Turban (2018). Electronic Commerce 2018 A Managerial and Social Networks Perspective Ninth Edition, Springer International Publishing AG
7İnternette Alıcı Davranışlarıhttps://www.emerald.com/
8Elektronik Pazar TürleriEfraim Turban Jon Outland David King Jae Kyu Lee Ting-Peng Liang Deborrah C. Turban (2018). Electronic Commerce 2018 A Managerial and Social Networks Perspective Ninth Edition, Springer International Publishing AG
9İnternette Pazarlama Stratejileri Geliştirme ve UygulamaAKSOY, Ramazan (2009), İnternet Ortamında Pazarlama, Seçkin Kitabevi
10İnternette Pazarlama Stratejileri Geliştirme ve UygulamaAKSOY, Ramazan (2009), İnternet Ortamında Pazarlama, Seçkin Kitabevi
11İnternette Pazarlama Karması: Ürün ve FiyatAKSOY, Ramazan (2009), İnternet Ortamında Pazarlama, Seçkin Kitabevi
12İnternette Pazarlama Karması: Tutundurma ve DağıtımAKSOY, Ramazan (2009), İnternet Ortamında Pazarlama, Seçkin Kitabevi
13Elektronik Ticareti Etkileyen Faktörler: GüvenEfraim Turban Jon Outland David King Jae Kyu Lee Ting-Peng Liang Deborrah C. Turban (2018). Electronic Commerce 2018 A Managerial and Social Networks Perspective Ninth Edition, Springer International Publishing AG
14Firmalarda Elektronik Ticaret Uygulamalarıhttps://www.emerald.com/