İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / ULUSLARARASI TİCARET VE LOJİSTİK / UTL3002 - ULUSLARARASI PAZARLAMA

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
15555           
2               
3               
4               
5               
6               
7               
85555           
94545           
10               
11               
12               
13               
14               
15               
16               
17               
18               
19               
20               
21               
22               
23               
24               
25               
26               
27               
28               
29               
30               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / ULUSLARARASI TİCARET VE LOJİSTİK / UTL3002 - ULUSLARARASI PAZARLAMA
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Öğrenciler, uluslararası pazarlamanın temel kavramlarını, teorilerini ve süreçlerini anlayabilecek, küresel pazarların dinamiklerini analiz edebileceklerdir.
2Öğrenciler, farklı kültürel, ekonomik ve yasal çevrelerin uluslararası pazarlama stratejileri üzerindeki etkilerini değerlendirebilecek ve kültürel farklılıklara uygun pazarlama planları geliştirebileceklerdir.
3Öğrenciler, uluslararası pazarlarda pazar araştırması yöntemlerini kullanarak veri toplayabilecek, analiz edebilecek ve bu verileri stratejik karar alma süreçlerine uygulayabileceklerdir.
4Öğrenciler, küresel pazarlarda ürün, fiyat, dağıtım ve tutundurma (4P) stratejilerini geliştirebilecek ve uygulayabilecek, uluslararası pazarlama planları oluşturabileceklerdir.