İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / ULUSLARARASI TİCARET VE LOJİSTİK / UTL4043 - PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
1333            
2               
3               
4               
5455            
6               
7555            
8444            
9               
10               
11               
12               
13               
14               
15               
16               
17               
18               
19               
20               
21               
22               
23               
24               
25               
26               
27               
28               
29               
30               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / ULUSLARARASI TİCARET VE LOJİSTİK / UTL4043 - PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Pazarlama araştırmasının temel kavramlarını ve sürecini tanımlayarak örnek bir araştırma projesi tasarlayabilme
2Araştırma problemini formüle edip hipotez kurarak veri toplama, örnekleme ve ölçek geliştirme yöntemlerini belirleyebilme
3Temel istatistiksel analiz yöntemlerini kullanarak bulguları yorumlayıp pazarlama araştırması raporu hazırlayabilme