1 | Öğrenciler, sağlık haberlerini analiz ederek tıbbi dezenformasyonu tespit edebilir ve sosyal medyanın sağlık üzerindeki etkilerini eleştirel olarak değerlendirebilir. |
2 | Öğrenciler, farklı sağlık sigortası sistemlerini karşılaştırarak özel ve kamu sağlık hizmetlerinin avantaj ve dezavantajlarını açıklayabilir. |
3 | Öğrenciler, pandemilerin toplum üzerindeki etkilerini analiz edebilir |
4 | Sağlık hizmetlerinin finansal yönlerini değerlendirerek etik sorunları tartışabilir. |
5 | Öğrenciler, yapay zeka ve dijital sağlık teknolojilerinin sağlık hizmetlerinde nasıl bir dönüşüm sağladığını açıklayabilir. |
6 | Öğrenciler, sağlık çalışanlarının iş yükü, tükenmişlik ve şiddet gibi sorunlarını analiz ederek çözüm önerileri geliştirebilir. |
7 | Öğrenciler, sağlıkta yapay zeka kullanımının etik boyutlarını tartışarak potansiyel faydalar ve riskleri değerlendirebilir. |
8 | Ara Sınav Haftası (Değerlendirme haftası) |
9 | Öğrenciler, yaşlı nüfusun artışının sağlık hizmetleri üzerindeki etkisini analiz edebilir ve geriatri alanındaki yenilikleri açıklayabilir. |
10 | Öğrenciler, sağlık hizmetlerine erişimdeki küresel eşitsizlikleri tanımlayarak evrensel sağlık sigortasının gerekliliğini tartışabilir. |
11 | Öğrenciler, afet ve kriz durumlarında sağlık hizmetlerinin nasıl organize edildiğini açıklayabilir. |
12 | Öğrenciler, kadın sağlığına özgü sorunları analiz ederek küresel sağlık politikalarındaki yansımalarını tartışabilir. |
13 | Öğrenciler, bağımlılıkla mücadelede farklı politika ve tedavi yöntemlerini değerlendirerek etkili stratejileri açıklayabilir. |
14 | Öğrenciler, sağlık sektöründeki girişimcilik ve inovasyon süreçlerini analiz ederek yenilikçi çözümler geliştirebilir. |
15 | Öğrenciler, gelecekte sağlık sistemlerinin nasıl şekilleneceğini tartışarak yapay zeka ve nano tıp gibi yenilikçi yaklaşımları değerlendirebilir. |