BURS KOMİSYONUNUN GÖREVLERİ
Burs Komisyonunun genel olarak görevi; T.C. Gençlik ve Spor Bakanlığı Yükseköğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu Genel Müdürlüğünün 5102 sayılı, Yüksek Öğrenim Öğrencilerine Burs, Kredi Verilmesine İlişkin Kanunun 6 ncı maddesi hükümlerine dayanılarak hazırlamış olduğu Yüksek Öğrenim Kredi Ve Yurtlar Kurumu Burs-Kredi Yönetmeliğine göre; Üniversitemize tahsisi edilen kontenjan dahilinde burs alamaya hak kazanan öğrencileri belirlemektir.
- Burs başvurusunda bulunan öğrencilerin başvuru evraklarını incelemek, durumlarını değerlendirmek,
- Burs başvuru yapan öğrencilerden; Yüksek Öğrenim Kredi Ve Yurtlar Kurumu Burs-Kredi Yönetmeliğinin burs
verilmeyecek öğrencilerle ilgili 9.maddesi kapsamına giren öğrencileri tespit ederek elemek ve burs
alabilecek öğrencileri belirlemek,
- Burs almak üzere başvuran öğrencilerin durumlarını değerlendirerek sonuçlarını bir rapor halinde Rektörlük
Makamına bildirmek,
- Burs almaya hak kazanan öğrenci girişlerinin T.C. Gençlik ve Spor Bakanlığı Yükseköğrenim Kredi ve Yurtlar
Kurumu Genel Müdürlüğü tarafından belirlenen tarihlerde Genel Müdürlüğün "Üniversite Burs Kontenjan
Girişi" sisteminden giriş yapılması için Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına bildirmek.
Son Güncelleme Tarihi:29.11.2020