Anasayfa
English
İletişim
Hızlı Erişim
NOHU Login
OGRIS
Öğrenci e-posta
Personel e-posta
OGRIS
EBYS Web Sayfası
Uzaktan Eğitim Sistemi
NUBulut
Uzaktan Eğitim Sistemi
Akademik Takvim
Telefon Rehberi
Telefon Rehberi
Bilgi Paketi
Yemek Menü
Yemekhane Sanal Pos/Rezervasyon
Anket
Yemek Menü
Yemekhane Sanal Pos/Rezervasyon
Anket
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Paketi
Kurum Hakkında Bilgi
Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulu
Organizasyon Şeması
Akademik Takvim
Genel Bilgi
Genel Giriş Koşulları
Genel Kayıt Prosedürleri
Kurallar ve Yönetmelikler
Önceki Dönemlerin Tanınması
Diploma Eki
Akademik Danışmanlık Düzenlemeleri
AKTS Kredi Dağılımı
İsim ve Adres Bilgileri
Derece Programları
Ön Lisans
Lisans
Yüksek Lisans
Doktora
Course Catalogue For Exchange Students
Öğrenciler için Genel Bilgiler
Yaşam Giderleri
Barınma Olanakları
Beslenme Olanakları
Sağlık Hizmetleri
Sigorta
Öğrenme Olanakları
Kültürel ve sosyal Faaliyetler
Sportif ve Boş Zaman Faaliyetleri
Öğrenci Kulüpleri
Uluslararası Programlar
Dil Politikası ve Kurslar
Staj
Burs Olanakları
Engelli Öğrenci Olanakları
Öğrenci İşleri
Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
Niğde'de Yaşam
BAN2020 / MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Ders Bilgileri
>
Dersin Kodu
Yarıyıl
Dersin Türü
Seviyesi
Dili
Dersin Adı
Teorik
Pratik
Kredi
AKTS
Dersin Koordinatörü
E Mail
Dersin Yardımcı Elemanı
E Mail
Dersin Amacı
Öğrencilerin iş ortamında müşteriler ile olan ilişkilerinde tüketiciyi tanıması, orgüt içinde müşteri bilgilerinin kaydedilmesi, tutulması ve kullanılması, müşteri memnuniyetinin önemini anlamasını ve işletme stratejilerine uygun performans göstermesini sağlamaktır.
Dersin Kısa İçeriği
Müşteri ilişkileri yönetiminin teorik ve kavramsal çerçevesi, Yeni ekonomi ve pazarla anlayışı ilişkisi, Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Geleneksel Pazarlama, Müşteri İlişkileri Yönetiminde Pazarlama Karması, Müşteri İlişkileri Yönetiminde Müşterinin Yeri, Müşteri İlişkileri Yönetimine Geçiş Süreci, Müşteri İlişkileri Yönetimin Sorumlulukları, Müşteri İlişkileri Yönetiminin Unsurları, Müşteri İlişkileri Yönetiminin Uygulama Aşamaları, Müşteri İlişkileri Yönetimi Modeli, Müşteri İlişkileri Yönetiminin Uygulanmasında Tepe Yönetimin Sorumlulukları, Müşteri İlişkileri Yönetiminde Bilgi ve Bilgi Paylaşımı, Bilgi Paylaşımının Temel İlkeleri, Müşteri İlişkileri Yönetiminde Bilgi Paylaşımı İçin Gerekli Koşullar,
Dersin Önkoşulu