BAN2020 / MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
123232222242222 
222222223223222 
332332223334332 
434322222342234 
523223322222332 
6               
7               
8               
9               
10               
11               
12               
13               
14               
15               
16               
17               
18               
19               
20               
21               
22               
23               
24               
25               
26               
27               
28               
29               
30               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

BAN2020 / MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1 Temel müşteri ilişkileri kavram ve süreçlerini tanımlayabilir
2 Müşteri ilişkileri yönetimi bağlamında yer alan örnek olayları yorumlayabilir
3Müşteri ilişkilerinin planlama ve uygulama sürecini açıklayabilir
4Müşteriyi tutma ve kaybedilen müşteriyi geri kazanma programlarını kavrayabilir
5Öğrenciler, sürdürülebilirliğin CRM süreçlerine etkisini kavrayabileceklerdir.