EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ / EĞİTİM YÖNETİMİ / EYO5106 - SINIF İÇİ ÖĞRETİM SÜRECİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

Hafta 
Konular 
Öğrenme Kaynakları 
1Öğretim süreci ile ilgili temel kavramlarBüyükalan-Filiz, S. (Ed.) (2014). Öğrenme-öğretme kuram ve yaklaşımları. Ankara: Pegem A Yayıncılık
2Öğretme-öğrenme kuramlarıBüyükalan-Filiz, S. (Ed.) (2014). Öğrenme-öğretme kuram ve yaklaşımları. Ankara: Pegem A Yayıncılık
3Öğretme-öğrenme kuramlarıBüyükalan-Filiz, S. (Ed.) (2014). Öğrenme-öğretme kuram ve yaklaşımları. Ankara: Pegem A Yayıncılık
4Öğrenme-öğretme stratejileriBüyükalan-Filiz, S. (Ed.) (2014). Öğrenme-öğretme kuram ve yaklaşımları. Ankara: Pegem A Yayıncılık
5Öğretim sürecinde kullanılan yöntem ve tekniklerBüyükalan-Filiz, S. (Ed.) (2014). Öğrenme-öğretme kuram ve yaklaşımları. Ankara: Pegem A Yayıncılık
6Öğretim sürecinde kullanılan yöntem ve tekniklerBüyükalan-Filiz, S. (Ed.) (2014). Öğrenme-öğretme kuram ve yaklaşımları. Ankara: Pegem A Yayıncılık
7Öğretim sürecindeki yeni eğilimlerBüyükalan-Filiz, S. (Ed.) (2014). Öğrenme-öğretme kuram ve yaklaşımları. Ankara: Pegem A Yayıncılık. Demirel, Ö. (Ed.). (2005). Eğitimde yeni yönelimler. Ankara: Pegem A Yayıncılık.
8Öğretim sürecindeki yeni eğilimlerBüyükalan-Filiz, S. (Ed.) (2014). Öğrenme-öğretme kuram ve yaklaşımları. Ankara: Pegem A Yayıncılık. Demirel, Ö. (Ed.). (2005). Eğitimde yeni yönelimler. Ankara: Pegem A Yayıncılık.
9Öğretim sürecinde sınıf yönetimi ve etkili öğretmen davranışlarıArgon, T. ve Sezgin-Nartgün, Ş. (Eds.). (2018). Sınıf yönetimi. Ankara: Pegem A Yayıncılık. Kıran, H. ve Çelik, K. (Ed.) (2018). Etkili sınıf yönetimi. Ankara: Anı Yayıncılık.
10Öğretim sürecinde sınıf içi iletişim, motivasyon, çatışma yönetimi ve fiziksel ortamArgon, T. ve Sezgin-Nartgün, Ş. (Eds.). (2018). Sınıf yönetimi. Ankara: Pegem A Yayıncılık. Kıran, H. ve Çelik, K. (Ed.) (2018). Etkili sınıf yönetimi. Ankara: Anı Yayıncılık.
11Öğretim sürecinde disiplinArgon, T. ve Sezgin-Nartgün, Ş. (Eds.). (2018). Sınıf yönetimi. Ankara: Pegem A Yayıncılık. Kıran, H. ve Çelik, K. (Ed.) (2018). Etkili sınıf yönetimi. Ankara: Anı Yayıncılık.
12Öğretim etkinliklerinin yönetimiArgon, T. ve Sezgin-Nartgün, Ş. (Eds.). (2018). Sınıf yönetimi. Ankara: Pegem A Yayıncılık. Kıran, H. ve Çelik, K. (Ed.) (2018). Etkili sınıf yönetimi. Ankara: Anı Yayıncılık.
13Öğrenme-öğretme sürecinde öğretmen-veli-çevre ilişkisiArgon, T. ve Sezgin-Nartgün, Ş. (Eds.). (2018). Sınıf yönetimi. Ankara: Pegem A Yayıncılık.
14Sürdürülebilir gelişme odaklı eğitim.Öztürk, M. (2017). Sürdürülebilir gelişme odaklı eğitim: Kuramsal çerçeve, tarihsel gelişim ve uygulamaya dönük öneriler. İlköğretim Online, 16(4), 1-11.