İLETİŞİM FAKÜLTESİ / HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK / HIR4026 - BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ

DERS HAKKINDA GENEL BİLGİLER

  
Dersin Kodu Dersin Yarıyılı/Yılı   Dersin Türü   Dersin Seviyesi   Dersin Öğretim Dili
     
  
Dersin Adı Teori Uygulama AKTS
Dersin İngilizce Adı
Dersin Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Yardımcı Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Amacı
Dersin Kısa İçeriği
Önkoşullar

DERSİN HEDEFLERİ
 
DERSİN HEDEFLERİ 
1Pazarlama iletişimi ile ilgili temel kavram ve kuramları açıklayabilmeyi sağlayabilme.
2Pazarlama iletişimi araçlarını bir bütün halinde kullanabilmeyi sağlayabilme.
3Bütünleşik pazarlama iletişimi uygulamalarının nasıl değerlendirilebileceğini öğrenebilme.
4Bütünsel/entegre bir pazarlama iletişimi uygulamasını bir markaya yönelik olarak tasarlayabilme.
 
DERSİN KATEGORİSİ
DERSİN KATEGORİSİ DERSİN YÜZDESİ
Temel Birimler Dersi
Uzmanlık/Alan Bilgisi Dersi