İLETİŞİM FAKÜLTESİ / HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK / HIR4026 - BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
15554           
2345            
3 2             
43445           
5               
6               
7 3             
8               
9               
10   2           
11 44            
12   3           
132              
14               
15               
16434            
17               
18               
19               
20               
21               
22               
23               
24               
25               
26               
27               
28               
29               
30               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

İLETİŞİM FAKÜLTESİ / HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK / HIR4026 - BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Pazarlama iletişimi ile ilgili temel kavramlar anlayabilme.
2Pazarlama araçlarının bir bütün halinde kullanılmasını sağlayabilme.
3Bütünleşik pazarlama uygulamalarının değerlendirilmesi öğrenebilme.
4Bir pazarlama iletişim uygulamasının nasıl tasarlanacağı öğrenebilme.