ISY2012 / MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

Kazandırılacak Bilgi Ve Beceriler

Kazandırılacak Bilgi Ve BecerilerSeviyesi
1Müşteri ilişkileri yönetiminin teorik ve kavramsal yapısını açıklar3
2Yeni ekonomik yapı ile pazarlama anlayışları arasındaki ilişkiyi açıklayabilir3
3Geleneksel pazarlamadan modern pazarlama geçiş sürecinde müşteri ilişkileri yönetiminin önemini açıklayabilir3
4Müşteri ilişkileri yönetiminde müşterinin yerini ve önemini anlatabilir3
5Müşteri ilişkileri yönetiminin sorumluluklarını bilere yönetebilir3
6İşletmelerin müşteri ilişkileri yönetimine geçiş sürecini yürütebilir3
7Müşteri ilişkileri yönetiminin sorumluluklarını algılar ve uygulayabilir3
8Müşteri ilişkileri yönetiminin unsurlarını bilir3