1 | Sözlü eğitim müziği kavramını, kapsamını ve sözlü eğitim müziklerinin niteliklerini kavrama, |
2 | Sözlü eğitim müziklerinin ezgi, form, ritim, prozodi, söz yapısı ve eğitimsel öğelerini belirleme, |
3 | Sözlü eğitim müziklerinin ezgi, form, ritim, prozodi ve söz yapısı öğeleriyle eğitimsel öğeleri arasındaki ilişkileri ortaya koyma, |
4 | Bestecilerin sözlü eğitim müziği örneklerinin ezgi, form, ritim, prozodi, söz yapısı ve eğitimsel öğelerini analiz etme, |
5 | Söz öğesini prozodinin tartım, sözcük ve cümle uyumu basamaklarına uygun olarak düzenleme, |
6 | Belirlenen söz öbeklerini ezgi, form, ritim, prozodi ve eğitimsel özellikler bakımından uygun şekilde besteleme, |
7 | Sözlü kanon besteleme, |
8 | Sözlü eğitim müziğini iki sesli olarak düzenleme, |
9 | Sözlü eğitim müziklerine tartım çalgılarıyla ritmik eşlik oluşturma, |
10 | Sözlü eğitim müziklerine eşlik çalgılarıyla eşlik oluşturma. |