RSI2022 / MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Müşteri ve müşteri ilişkileri kavramı, günümüz müşterileri.AKTEPE C., BAŞ M. ve TOLON M., Müşteri İlişkileri Yönetimi, Detay Yayıncılık, Ankara, 2009.
2Müşteri ilişkilerinin işletmeler için önemi ve müşterilerle iletişim.AKTEPE C., BAŞ M. ve TOLON M., Müşteri İlişkileri Yönetimi, Detay Yayıncılık, Ankara, 2009.
3İlişki ve müşteri ilişki kademeleri.ODABAŞI Y., Müşteri İlişkileri Yönetimi, Sistem Yayıncılık, İstanbul, 2013.
4Müşteri ilişkileri yönetimi kavramı ve müşteri ilişkilerinin yararları.DEMİREL Y., Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Bilgi Paylaşımı, IQ Kültür Sanat Yayıncılık, İstanbul, 2006.
5Müşteri ilişkileri yönetiminin yapısı ve özellikleri.DEMİREL Y., Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Bilgi Paylaşımı, IQ Kültür Sanat Yayıncılık, İstanbul, 2006.
6Müşteri ilişkilerinde yeni boyutlar ve müşteri ilişkilerinde değer yaratma.ODABAŞI Y., Müşteri İlişkileri Yönetimi, Sistem Yayıncılık, İstanbul, 2013.
7Müşteri analizi ve müşteri yaşam boyu değeri analizi.AKTEPE C., BAŞ M. ve TOLON M., Müşteri İlişkileri Yönetimi, Detay Yayıncılık, Ankara, 2009.
8Müşteri şikâyetleri ve müşteri ilişkileri yönetimi.AKTEPE C., BAŞ M. ve TOLON M., Müşteri İlişkileri Yönetimi, Detay Yayıncılık, Ankara, 2009.
9Müşteri şikâyetleri ve müşteri ilişkileri yönetimi.AKTEPE C., BAŞ M. ve TOLON M., Müşteri İlişkileri Yönetimi, Detay Yayıncılık, Ankara, 2009.
10Müşteri bağlantı geliştirme stratejileri ve müşteri ilişkileri yönetiminin geleceği.DEMİREL Y., Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Bilgi Paylaşımı, IQ Kültür Sanat Yayıncılık, İstanbul, 2006.
11Müşteri ilişkileri yönetimi ve pazarlama.ODABAŞI Y., Müşteri İlişkileri Yönetimi, Sistem Yayıncılık, İstanbul, 2013.
12Müşteri ilişkileri yönetimi ve satış gücü yönetimi.ODABAŞI Y., Müşteri İlişkileri Yönetimi, Sistem Yayıncılık, İstanbul, 2013.
13Müşteri tutma, müşteri kazanma, müşteri hizmetleri ve kalitesi.AKTEPE C., BAŞ M. ve TOLON M., Müşteri İlişkileri Yönetimi, Detay Yayıncılık, Ankara, 2009.
14Müşteri tatmini ve sadakati ile müşteri kazanma ve elde tutma.Petersen, G. S., Customer Relationship Management Systems : ROI And Results Measurement, Downers Grove, Ill. : Strategic Sales Performance.