1 | Bilimsel süreç becerilerinin ne olduğunu ve hangi amaca koşulacağını araştırma. | (Öğrenme Kaynakları Havuzundaki Tüm Kaynaklar) |
2 | Bilimsel süreç becerilerinin bilim insanları tarafından nasıl kullanıldığını anlama. | (Öğrenme Kaynakları Havuzundaki Tüm Kaynaklar) |
3 | Bilimsel süreç becerilerinin özellikle fen bilimlerine olan katkısını irdeleme. | (Öğrenme Kaynakları Havuzundaki Tüm Kaynaklar) |
4 | Bilimsel süreç becerilerinin ana bileşenlerini öğrenme. | (Öğrenme Kaynakları Havuzundaki Tüm Kaynaklar) |
5 | Bilimsel süreç becerileri ana başlıklar altındaki alt başlıklarını (aşamalarını) öğrenme. | (Öğrenme Kaynakları Havuzundaki Tüm Kaynaklar) |
6 | Fen bilimlerinde bilimsel süreç becerilerinin kullanımı. | (Öğrenme Kaynakları Havuzundaki Tüm Kaynaklar) |
7 | Fen öğretiminde bilimsel süreç becerilerinin işe koşulması. | (Öğrenme Kaynakları Havuzundaki Tüm Kaynaklar) |
8 | İlkokul fen öğretiminde bilimsel süreç becerilerinin kullanımı. | (Öğrenme Kaynakları Havuzundaki Tüm Kaynaklar) |
9 | Bilimsel süreç becerilerinin ilkokul öğrencilerine olan katkılarını irdeleme. | (Öğrenme Kaynakları Havuzundaki Tüm Kaynaklar) |
10 | Bilimsel süreç becerilerinin ilkokul fen etkinliklerine yansıtılması. | (Öğrenme Kaynakları Havuzundaki Tüm Kaynaklar) |
11 | Bilimsel süreç becerileriyle kazanılan yeterliliklerin ilkokul öğrencilerinin günlük yaşamlarına nasıl aktarılacağını öğrenme. | (Öğrenme Kaynakları Havuzundaki Tüm Kaynaklar) |
12 | Bilimsel süreç becerileri ve fen laboratuvar deneyleri. | (Öğrenme Kaynakları Havuzundaki Tüm Kaynaklar) |
13 | Bilimsel süreç becerileri ve doğal dünya. | (Öğrenme Kaynakları Havuzundaki Tüm Kaynaklar) |
14 | Bilimsel süreç becerilerine dayalı ilkokul fen etkinlikleri hazırlama. | (Öğrenme Kaynakları Havuzundaki Tüm Kaynaklar) |