1 | Kaptan, F. (1999). Fen Bilgisi Öğretimi. İstanbul: Milli Eğitim Basımevi. |
2 | TTKB (Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı). (2018). İlkokul Fen Bilimleri Dersi (3. ve 4. Sınıflar) 2018 Öğretim Programı. Ankara: Ders Kitapları Müdürlüğü Basımevi. |
3 | Ergin, Ö., Şahin-Pekmez, E. ve Öngel-Erdal, S. (2005). Kuramdan Uygulamaya Deney Yoluyla Fen Öğretimi. İzmir: Dinazor Kitapevi. |
4 | Anagün, Ş. S. ve Yaşar, Ş. (2009). İlköğretim 5. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Bilimsel Süreç Becerilerinin Geliştirilmesi . İlköğretim Online, 8 (3): 843-865. |
5 | Aydoğdu, B. ve Karakuş, F. (2015). “İlkokul Öğrencilerine Yönelik Temel Beceri Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması .” Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 34: 105-131 |
6 | Kaptan, F., Yetişir, İ. ve Demir, M. (2007). “Beceriden Bilimsel Süreç Becerilerine: Farklı Bakış Açılarının Değerlendirilmesi.” Çağdaş Eğitim, 338: 15-24. |
7 | Koray, Ö., Özdemir, M., Prestley, A. ve Köksal, M. S. (2005). “Yaratıcı ve Eleştirel Düşünmeye Dayalı Laboratuvar Yönteminin Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerisi ve Akademik Başarı Düzeylerine Etkisi” , 14. Ulusal Eğitim Kongresi. |
8 | Pekmez, E. Ş. (2001). “Fen Öğretmenlerinin Bilimsel Süreçler Hakkındaki Bilgilerinin Saptanması.”, Yeni Binyılın Başında Türkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, 7-8 Eylül, İstanbul. |
9 | Temiz, B. K. ve Tan, M. (2003). “İlköğretim Fen Öğretiminde Temel Bilimsel Süreç Becerileri.” Eğitim ve Bilim, 28 (127): 18-24. |