1 | İlkokul fen eğitimine ve öğretim programlarına davranışçılığın etkilerini analiz etme. | (Öğrenme Kaynakları Havuzundaki Tüm Kaynaklar) |
2 | İlkokul fen eğitimine ve öğretim programlarına bilişselciliğin etkilerini analiz etme. | (Öğrenme Kaynakları Havuzundaki Tüm Kaynaklar) |
3 | Yapılan bu iki analiz sonuçlarını karşılaştırmalı bir şekilde inceleme. | (Öğrenme Kaynakları Havuzundaki Tüm Kaynaklar) |
4 | Yapılandırmacı yaklaşımın doğmasındaki gereklilikleri tartışma. | (Öğrenme Kaynakları Havuzundaki Tüm Kaynaklar) |
5 | Yapılandırmacı yaklaşımın felsefi dayanakları ve kaynakları. | (Öğrenme Kaynakları Havuzundaki Tüm Kaynaklar) |
6 | Yapılandırmacı yaklaşımın oluşmasında katkısı olan bilim insanlarını ve görüşlerini araştırarak analiz yapma. | (Öğrenme Kaynakları Havuzundaki Tüm Kaynaklar) |
7 | Yapılandırmacı yaklaşımın çıkış sürecini araştırarak tartışma. | (Öğrenme Kaynakları Havuzundaki Tüm Kaynaklar) |
8 | Yapılandırmacı yaklaşıma göre öğrenme mekanizması ve öğrenmenin doğası. | (Öğrenme Kaynakları Havuzundaki Tüm Kaynaklar) |
9 | Yapılandırmacı yaklaşımın temel çerçeve özelliklerini araştırarak tartışma. | (Öğrenme Kaynakları Havuzundaki Tüm Kaynaklar) |
10 | Yapılandırmacı yaklaşımın ilkokul fen eğitimine olan yansımalarını araştırma. | (Öğrenme Kaynakları Havuzundaki Tüm Kaynaklar) |
11 | Yapılandırmacı yaklaşımın ilkokul fen derslerinde hazırlanan ders planlarına etkisi. | (Öğrenme Kaynakları Havuzundaki Tüm Kaynaklar) |
12 | Yapılandırmacı yaklaşımın ilkokul fen derslerindeki öğretim süreçlerine etkisi. | (Öğrenme Kaynakları Havuzundaki Tüm Kaynaklar) |
13 | Yapılandırmacı yaklaşımın ilkokul fen derslerindeki değerlendirme süreçlerine etkisi. | (Öğrenme Kaynakları Havuzundaki Tüm Kaynaklar) |
14 | Yapılandırmacı yaklaşımın ilkokul fen derslerinde kullanılan tüm içerik (özellikle sosyo-bilimsel konular ve sürdürülebilirlik), etkinlik, aktivite, materyal vb. hazırlama süreçlerine etkisi. | (Öğrenme Kaynakları Havuzundaki Tüm Kaynaklar) |