EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ / SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ / SNF6117 - FEN EĞİTİMİNDE YAPILANDIRMACI YAKLAŞIM
 
ÖĞRENME KAYNAKLARI (KİTAP VE DİĞER MATERYALLER) 
1Aydın, H. ve Durmuş, S. (2006). Fen ve Teknoloji Öğretimi. Oluşturmacılık. Bahar, M. (Editör), (s. 59-76). Ankara: Pegem A Yayıncılık.
2Fosnot, C. T. and Perry, R. S. (2005). Constructivism: A Psychological Theory of Learning. Constructivism: Theory, Perspectives and Practice. (2nd Edition) Fosnot, C. T. (Editor), (p. 8-38). New York: Teachers College Press.
3Saban, A. (2002). Öğrenme Öğretme Süreci. (2. Baskı), Ankara: Nobel Yayın ve Dağıtım.
4Vural, B. (2006). Eğitim Öğretimde Planlama Ölçme ve Stratejiler. İstanbul: Hayat Yayıncılık.
5Topçu, M. S. (2017). Socio-scientific issues and teaching. Ankara: Pegem-A Publishing.
6Asan, A. ve Güneş, G. (2000). Oluşturmacı Öğrenme Yaklaşımına Göre Hazırlanmış Örnek Bir Ünite Etkinliği. Milli Eğitim Dergisi, 147, 13. makale.
7Çetin, O. ve Günay, Y. (2007). Fen Öğretiminde Yapılandırmacılık Kuramının Öğrencilerin Başarılarına ve Bilgiyi Yapılandırmalarına Olan Etkisi. Eğitim ve Bilim, 32 (146), 24-38.
8Özmen, H. (2004). Fen Öğretiminde Öğrenme Teorileri ve Teknoloji Destekli Yapılandırmacı Öğrenme . The Turkish Online Journal of Educational Technology, 3 (1), 100-111.
9Sarıkaya, M., Güven, E., Göksu, V. ve Aka, E. İ. (2010). Yapılandırmacı Yaklaşımın Öğrencilerin Akademik Başarı ve Bilgilerinin Kalıcılığı Üzerine Etkisi. İlköğretim Online, 9 (1), 413-423.
10Yanpar-Şahin, T. (2001). Oluşturmacı Yaklaşımın Sosyal Bilgiler Dersinde Bilişsel ve Duyuşsal Öğrenmeye Etkisi . Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, 1 (2), 463-482.