1 | 1. Tanışma, dersin tanıtımı ve öğretim etkinliklerinin planlanması, kaynak, yardımcı kaynak ve gerekli materyallerin tanıtımı ve temini | 1-2-3-4 |
2 | 2.İlköğretim Okulu Programı’nın İlk Okuma-Yazma ile ilgili bölümlerinin incelenmesi ve değerlendirilmesi; Türkçe öğretiminin öğrenme alanları tanım ve süreçleri ile öğrenme alanları arasındaki ilişki | 1-2-3-4 |
3 | 3.İlk Okuma ve yazma öğretiminin amaç ve ilkeleri; Türkçenin özellikleri, bu özelliklerin ilk okuma ve yazma öğretime etkisi | 1-2-3-4 |
4 | 4.İlk Okuma Yazma Sürecinde Gelişimsel Hazırlık | 1-2-3-4 |
5 | 5.Birinci sınıf öğretmeninin ve öğrencilerinin temel özellikleri; ilkokuma ve yazma öğretiminde verimsizlik-başarısızlık nedenleri | 1-2-3-4 |
6 | 6. İlkokuma ve yazma öğretiminde uygulanan yöntemler (tanımları, özellikleri, sınıflandırılması, uygulamaları, yöntemlerin üstünlük ve sınırlılıkları) | 1-2-3-4 |
7 | 7. Ses temelli cümle yöntemi ( tanımı, ilkeleri, özellikleri, aşamaları ve uygulaması) | 1-2-3-4 |
8 | 8. Ara Sınav | |
9 | 9.Öğrenci Gözlemi ve Tanılama Sürecinde Öğrenci izlemi ve kayıt tutma, Gelişimsel değerlendirme araçları , Okuma ve yazma hatalarının sınıflandırılması | 1-2-3-4 |
10 | 10.İlk Okuma Yazma Sorunlarında Öğretmen Rolü | 1-2-3-4 |
11 | 11.Okuma Sorunlarına Yönelik Müdahale Yöntemleri | 1-2-3-4 |
12 | 12.Yazma Sorunlarına Yönelik Müdahale Yöntemleri | 1-2-3-4 |
13 | 13.Çok Kültürlü ve Farklı Dilde Büyüyen Çocuklarda Okuma Yazma Sorunları | 1-2-3-4 |
14 | 14.Vaka Analizleri ve Uygulama Örnekleri | 1-2-3-4 |
15 | 15. Genel Sınav | |