Anasayfa
English
İletişim
Hızlı Erişim
Akademik Takvim
Anketler
Bilgi Edinme
Bilgi Paketi
Diş Hekimliği Fakültesi Randevu
Etkinlik Talep Formu
NOHU Login
NUBulut
Öğrenci e-posta
Personel e-posta
Telefon Rehberi
Uzaktan Eğitim Sistemi
Yemek Menü
Yemekhane Sanal Pos
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Paketi
Kurum Hakkında Bilgi
Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulu
Organizasyon Şeması
Akademik Takvim
Genel Bilgi
Genel Giriş Koşulları
Genel Kayıt Prosedürleri
Kurallar ve Yönetmelikler
Önceki Dönemlerin Tanınması
Diploma Eki
Akademik Danışmanlık Düzenlemeleri
AKTS Kredi Dağılımı
İsim ve Adres Bilgileri
Derece Programları
Ön Lisans
Lisans
Yüksek Lisans
Doktora
Course Catalogue For Exchange Students
Öğrenciler için Genel Bilgiler
Yaşam Giderleri
Barınma Olanakları
Beslenme Olanakları
Sağlık Hizmetleri
Sigorta
Öğrenme Olanakları
Kültürel ve sosyal Faaliyetler
Sportif ve Boş Zaman Faaliyetleri
Öğrenci Kulüpleri
Uluslararası Programlar
Dil Politikası ve Kurslar
Staj
Burs Olanakları
Engelli Öğrenci Olanakları
Öğrenci İşleri
Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
Niğde'de Yaşam
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ / SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ / SNT5109 - AKICI OKUMA EĞİTİMİ
DERS HAKKINDA GENEL BİLGİLER
>
Dersin Kodu
Dersin Yarıyılı/Yılı
Dersin Türü
Dersin Seviyesi
Dersin Öğretim Dili
Dersin Adı
Teori
Uygulama
AKTS
Dersin İngilizce Adı
Dersin Öğretim Elemanı
E Mail
Dersin Yardımcı Öğretim Elemanı
E Mail
Dersin Amacı
Bu dersin amacı; sınıf öğretmeni adaylarına akıcı okumanın tanımını, bileşenlerini (doğruluk, hız, prozodi) ve okuma sürecindeki önemini kavratmak, akıcı okumayı geliştirmeye yönelik yöntem, teknik ve materyalleri tanıtmak ve bunları uygulayabilme becerisi kazandırmaktır. Ayrıca öğretmen adaylarının, ilkokul öğrencilerinde akıcı okumayı geliştirmek için planlama, uygulama ve değerlendirme yapabilmeleri hedeflenmektedir.
Dersin Kısa İçeriği
Bu derste, akıcı okumanın tanımı, önemi ve bileşenleri (doğruluk, hız ve prozodi) ele alınmaktadır. Akıcı okuma becerisini geliştirmeye yönelik yöntem, teknik ve stratejiler tanıtılır; ilkokul öğrencilerinin akıcı okuma becerilerinin değerlendirilmesi ve geliştirilmesine yönelik uygulamalar yapılır. Ayrıca akıcı okumada karşılaşılan sorunlar ve bu sorunlara yönelik çözüm yolları üzerinde durulur. English:
Önkoşullar
DERSİN HEDEFLERİ
DERSİN HEDEFLERİ
1
1.Öğretmen adaylarına akıcı okumanın tanımını, bileşenlerini (doğruluk, hız, prozodi) ve okuma sürecindeki önemini kavratma.
2
2.Akıcı okuma becerisini geliştirmeye yönelik yöntem, teknik ve materyalleri tanıtmak ve uygulama becerisi kazandırma.
3
3.İlkokul öğrencilerinde akıcı okuma sorunlarını tespit ederek çözüm yolları geliştirme yeterliği kazandırma.
Loading…
DERSİN KATEGORİSİ
DERSİN KATEGORİSİ
DERSİN YÜZDESİ
Uzmanlık/Alan Bilgisi Dersi