EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ / SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ / SNT5109 - AKICI OKUMA EĞİTİMİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

Hafta 
Konular 
Öğrenme Kaynakları 
11.Dersin tanıtımı, amacı, önemi ve kaynaklar1-2-3
22.Okuma ve akıcı okuma kavramları: Tanım ve bileşenler (doğruluk, hız, prozodi)1-2-3
33.Akıcı okuma ile ilgili kuramsal yaklaşımlar ve modeller1-2-3
44.Akıcı okuma becerisinin ölçülmesi ve değerlendirilmesi (hız, doğruluk, anlam)1-2-3
55.Akıcı okumada karşılaşılan sorunlar ve nedenleri1-2-3
66.Akıcı okumayı geliştirmeye yönelik yöntemler I (tekrar okuma, koro halinde okuma)1-2-3
77.Akıcı okumayı geliştirmeye yönelik yöntemler II (eşli okuma, yankılı okuma)1-2-3
88.Akıcı okumayı geliştirmeye yönelik yöntemler III (okuma tiyatroları, dramatizasyon)1-2-3
99.Akıcı okumada teknoloji ve dijital materyal kullanımı1-2-3
1010.İlkokul öğrencilerinde akıcı okuma için metin seçimi ve uyarlama1-2-3
1111.Akıcı okuma becerilerinin ders planına entegrasyonu1-2-3
1212.Uygulama örnekleri: Sınıf içi akıcı okuma etkinlikleri1-2-3
1313.Uygulama örnekleri: Sınıf içi akıcı okuma etkinlikleri1-2-3
1414.Sorunlar ve çözüm önerileri1-2-3