SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ / ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA / URT6102 - BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

Hafta 
Konular 
Öğrenme Kaynakları 
1Pazarlama İletişimi Kavramı ve temel kavramların açıklanmasıYavuz Odabaşı,Mine Oyman (2003)Pazarlama İletişim Yönetimi . İstanbul:MediaCat
2Pazarlama İletişimi YaklaşımıYavuz Odabaşı,Mine Oyman (2003)Pazarlama İletişim Yönetimi . İstanbul:MediaCat
3İletişim Modeli ve SüreciYavuz Odabaşı,Mine Oyman (2003)Pazarlama İletişim Yönetimi . İstanbul:MediaCat
4Tutundurma Karması ElemanlarıYavuz Odabaşı,Mine Oyman (2003)Pazarlama İletişim Yönetimi . İstanbul:MediaCat
5Tutundurma YönetimiYavuz Odabaşı,Mine Oyman (2003)Pazarlama İletişim Yönetimi . İstanbul:MediaCat
6Reklam ve Pazarlama İletişimiYavuz Odabaşı,Mine Oyman (2003)Pazarlama İletişim Yönetimi . İstanbul:MediaCat
7Reklam StratejileriYavuz Odabaşı,Mine Oyman (2003)Pazarlama İletişim Yönetimi . İstanbul:MediaCat
8Halkla İlişkilerYavuz Odabaşı,Mine Oyman (2003)Pazarlama İletişim Yönetimi . İstanbul:MediaCat
9Satış YönetimiYavuz Odabaşı,Mine Oyman (2003)Pazarlama İletişim Yönetimi . İstanbul:MediaCat
10Satış TutundurmaYavuz Odabaşı,Mine Oyman (2003)Pazarlama İletişim Yönetimi . İstanbul:MediaCat
11Pazarlama İletişim Yönetimi SüreciYavuz Odabaşı,Mine Oyman (2003)Pazarlama İletişim Yönetimi . İstanbul:MediaCat
12Etik ve Pazarlama İletişimiYavuz Odabaşı,Mine Oyman (2003)Pazarlama İletişim Yönetimi . İstanbul:MediaCat
13Dönem sonu olay analızleri Çeşitli makale ve araştırmaların incelenmesi
14Örnek olay çözümlemeleriÇeşitli makale ve araştırmaların incelenmesi