SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ / ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA / URT6102 - BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
ÖÇ1 İletişim kavramını öğretir.
ÖÇ2Pazarlama iletişimini sağlayıcı yöntemlerin kavranmasını sağlar.
ÖÇ3Pazarlama İletişiminin bütünlüklü hale getirilmesinin kurumlar için önemini tanımlar.
ÖÇ4Bütünleşik pazarlama iletişimine temel oluşturan iletişim kavramlarını, mecraların iletişimdeki yeri ve önemini, uluslar arası uygulamalardaki kavramları açıklar.
ÖÇ5Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi için temel uygulama konuları olan planlama, bütçeleme, hedef/strateji/taktik belirlemeyi açıklar.