SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ / ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA / URT6102 - BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1 İletişim kavramını öğretir.
2Pazarlama iletişimini sağlayıcı yöntemlerin kavranmasını sağlar.
3Pazarlama İletişiminin bütünlüklü hale getirilmesinin kurumlar için önemini tanımlar.
4Bütünleşik pazarlama iletişimine temel oluşturan iletişim kavramlarını, mecraların iletişimdeki yeri ve önemini, uluslar arası uygulamalardaki kavramları açıklar.
5Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi için temel uygulama konuları olan planlama, bütçeleme, hedef/strateji/taktik belirlemeyi açıklar.