SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ / ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA / URT6133 - İLETİŞİM VE REKLAM

DERS HAKKINDA GENEL BİLGİLER

           
Dersin Kodu Dersin Yarıyılı/Yılı   Dersin Türü   Dersin Seviyesi   Dersin Öğretim Dili
     
  
Dersin Adı Teori Uygulama AKTS
Dersin İngilizce Adı
Dersin Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Yardımcı Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Amacı
Dersin Kısa İçeriği
Önkoşullar

DERSİN HEDEFLERİ
 
DERSİN HEDEFLERİ 
1İletişim ve reklamcılıkla ilgili temel kavramları, ilkeleri ve kuramsal yaklaşımları öğrencilere kazandırmak.
2Reklam türlerini, reklam stratejilerini ve hedef kitle analizini yapabilme becerisi kazandırmak.
3Reklam metinlerini ve kampanyalarını eleştirel gözle değerlendirebilme, yaratıcı fikirler geliştirebilme yeteneğini geliştirmek.
 
DERSİN KATEGORİSİ
DERSİN KATEGORİSİ DERSİN YÜZDESİ
Uzmanlık/Alan Bilgisi Dersi
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi