SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ / ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA / URT6133 - İLETİŞİM VE REKLAM

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

Hafta 
Konular 
Öğrenme Kaynakları 
1İletişim kurmanın gerekliliği Genel ve Teknik İletişim Dr.Çağdaş GÜMÜŞSUYU Savaş Yayınevi Temmuz 2008
2İletişim kavramı, süreci ve türleri.Genel ve Teknik İletişim Dr.Çağdaş GÜMÜŞSUYU Savaş Yayınevi Temmuz 2008
3Sözel iletişim güzel ve etkili konuşma.Genel ve Teknik İletişim Dr. Murat SEZGİN Gazi Kitabevi Temmuz 2009
4Sözsüz iletişim.Genel ve Teknik İletişim Dr. Murat SEZGİN Gazi Kitabevi Temmuz 2009
5Yazılı iletişim.Genel ve Teknik İletişim Dr. Murat SEZGİN Gazi Kitabevi Temmuz 2009
6Örgütsel iletişim amacı ve önemi.İletişim Bilimine Giriş Orhan GÖKÇE Turhan Kitabevi Ankara 2002
7İletişimin şekilleri engelleri ve engelleri aşma yolları.İletişim Bilimine Giriş Orhan GÖKÇE Turhan Kitabevi Ankara 2002
8Reklama ilişkin tanımlar.İşletmelerde Reklamcılık ve Propaganda Yönetimi Doç.Dr. Tülin DURUKAN Savaş Yayınevi Ağustos 2009
9Reklamın pazarlama açısından yeri ve önemi. İşletmelerde Reklamcılık ve Propaganda Yönetimi Doç.Dr. Tülin DURUKAN Savaş Yayınevi Ağustos 2009
10Reklam veren işletme ajans ve medya ilişkileri.İşletmelerde Reklamcılık ve Propaganda Yönetimi Doç.Dr. Tülin DURUKAN Savaş Yayınevi Ağustos 2009
11Reklam kuralları.İşletmelerde Reklamcılık ve Propaganda Yönetimi Doç.Dr. Tülin DURUKAN Savaş Yayınevi Ağustos 2009
12Kitlesel iletişim sürecinde propaganda yönetimi.İşletmelerde Reklamcılık ve Propaganda Yönetimi Doç.Dr. Tülin DURUKAN Savaş Yayınevi Ağustos 2009
13İletişim halkla ilişkiler ve pazarlama.İşletmelerde Reklamcılık ve Propaganda Yönetimi Doç.Dr. Tülin DURUKAN Savaş Yayınevi Ağustos 2009
14Kamu oyu araştırmaları ve lobi faaliyetleri.İşletmelerde Reklamcılık ve Propaganda Yönetimi Doç.Dr. Tülin DURUKAN Savaş Yayınevi Ağustos 2009