İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / ULUSLARARASI TİCARET VE LOJİSTİK / UTL2005 - PAZARLAMA İLKELERİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

Hafta 
Konular 
Öğrenme Kaynakları 
1Pazarlama çevresi, stratejik planlama ve pazarlamanın rolüİsmet Mucuk Pazarlama İlkeleri Türkmen Kitabevi
2Pazarlama bilgi sistemi ve pazarlama araştırmasıİsmet Mucuk Pazarlama İlkeleri Türkmen Kitabevi
3Tüketici pazarları ve tüketici davranışlarıİsmet Mucuk Pazarlama İlkeleri Türkmen Kitabevi
4Endüstriyel (örgütsel) pazarlar ve endüstriyel alıcı davranışıİsmet Mucuk Pazarlama İlkeleri Türkmen Kitabevi
5Pazar bölümlendirme, hedef pazar seçimi ve talep tahminleriİsmet Mucuk Pazarlama İlkeleri Türkmen Kitabevi
6Ürün (mamul) yönetimi ve ürün yaşam eğrisiİsmet Mucuk Pazarlama İlkeleri Türkmen Kitabevi
7Fiyatlama kararları ve fiyatlandırma yöntemleriİsmet Mucuk Pazarlama İlkeleri Türkmen Kitabevi
8Tutundurma: Promosyon karması, reklam, halkla ilişkilerİsmet Mucuk Pazarlama İlkeleri Türkmen Kitabevi
9Kişisel satış ve satış yönetimiİsmet Mucuk Pazarlama İlkeleri Türkmen Kitabevi
10Satış geliştirme ve tanıtım faaliyetleriİsmet Mucuk Pazarlama İlkeleri Türkmen Kitabevi
11Dağıtım kanalları ve fiziksel dağıtım (lojistik)İsmet Mucuk Pazarlama İlkeleri Türkmen Kitabevi
12Pazarlama yönetiminde organizasyon, uygulama ve denetimİsmet Mucuk Pazarlama İlkeleri Türkmen Kitabevi
13Uluslararası pazarlama ve hizmet pazarlamasıİsmet Mucuk Pazarlama İlkeleri Türkmen Kitabevi
14Pazarlamanın konusu, kapsamı, gelişimi ve modern pazarlama yönetimiİsmet Mucuk Pazarlama İlkeleri Türkmen Kitabevi