İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / ULUSLARARASI TİCARET VE LOJİSTİK / UTL2005 - PAZARLAMA İLKELERİ
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Öğrenciler pazarlamanın temel kavramlarını, kapsamını ve pazarlama sürecinin işleyişini açıklayabileceklerdir.
2Öğrenciler tüketici davranışlarını ve pazar bölümlendirme–hedef pazar seçimi–konumlandırma (STP) süreçlerini analiz edebileceklerdir.
3Öğrenciler pazarlama karmasının (ürün, fiyat, dağıtım, tutundurma) unsurlarını tanımlayarak uygulama örnekleriyle ilişkilendirebileceklerdir.
4Öğrenciler uluslararası pazarlama ve hizmet pazarlamasının temel özelliklerini kavrayarak işletme faaliyetlerine etkilerini değerlendirebileceklerdir.