İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / ULUSLARARASI TİCARET VE LOJİSTİK / UTL2010 - PAZARLAMA YÖNETİMİ

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
15555           
2               
3               
4               
5               
6               
7               
84445           
93444           
10               
11               
12               
13               
14               
15               
16               
17               
18               
19               
20               
21               
22               
23               
24               
25               
26               
27               
28               
29               
30               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / ULUSLARARASI TİCARET VE LOJİSTİK / UTL2010 - PAZARLAMA YÖNETİMİ
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Öğrenciler pazarlama yönetiminin temel kavram ve süreçlerini açıklayabilecektir.
2Öğrenciler pazar analizi yaparak tüketici davranışlarını ve rekabetçi çevreyi değerlendirebilecektir.
3Öğrenciler pazarlama karması (ürün, fiyat, dağıtım, tutundurma) ile ilgili stratejik kararlar alabilecek ve uygulama örnekleriyle ilişkilendirebilecektir.
4Öğrenciler ulusal ve uluslararası düzeyde pazarlama planı hazırlayabilecek, uygulayabilecek ve sonuçlarını değerlendirebilecektir.