SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ / YÖNETİM VE ORGANİZASYON / YON5508 - İLİŞKİ YÖNETİMİ

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
14445555555444  
25554554544444  
35555555545544  
44544544444444  
55554555455554  
65555555555555  
74444454445555  
84444444444444  
95555555555555  
105544455544544  
115554555555555  
125555554554554  
13               
14               
15               
16               
17               
18               
19               
20               
21               
22               
23               
24               
25               
26               
27               
28               
29               
30               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ / YÖNETİM VE ORGANİZASYON / YON5508 - İLİŞKİ YÖNETİMİ
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1İlişki Yönetiminin kapsamını ve önemini öğrenciye öğretebilmek.
2İşletmelerde ve insanlarla ilişkilerde başarılı olabilmek için etkili bir iletişim kurmanın yollarını göstermek.
3İşletmelerde yönetici ve çalışanlar arasında iletişimin geliştirilmesi için neler yapılması gerektiğini göstermek.
4Yanlış güç kullanımının lider/yöneticinin gücünü nasıl azalttığını öğretmek.
5Etkin İlişki Yönetimini gerçekleştirmede duygusal zekanın kullanımını kavratmak.
6İş hayatında ve işletmelerde duygusal zekanın nasıl performans aracı olabileceğini öğretmek.
7İlişki yönetiminde dış müşterinin önemi yanında iç müşteriye de önem verilmesi gerektiğine dikkat çekmek.
8Etkin bir Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Sisteminin nasıl işlediğini öğretmek.
9Etkin bir Çalışan İlişkileri Yönetimi Sisteminin nasıl işlediğini öğretmek.
10Etkin bir İlişki Yönetimi Sisteminin nasıl gerçekleştirileceğini ve bu sistemin oluşturulmasında güven, değer ve diyaloğun önemini göstermek.
11Etkin Bir İlişki Yönetimi Sisteminde İnsan Kaynakları Yönetiminin Rolünün ne olduğunu kavratmak.
12İlişki Yönetimi konusunda uygulanan çeşitli modellerin neler olduğunu göstermek.
13Çalışan sadakatinin işletmenin performansına ne gibi etkileri olduğunu göstermek.