SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ / YÖNETİM VE ORGANİZASYON / YON6102 - İLİŞKİ YÖNETİMİ
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
ÖÇ1İlişki Yönetiminin kapsamını ve önemini öğrenciye öğretebilmek.
ÖÇ2İşletmelerde ve insanlarla ilişkilerde başarılı olabilmek için etkili bir iletişim kurmanın yollarını göstermek.
ÖÇ3Yanlış güç kullanımının lider/yöneticinin gücünü nasıl azalttığını öğretmek.
ÖÇ4Etkin İlişki Yönetimini gerçekleştirmede duygusal zekanın kullanımını kavratmak.
ÖÇ5İlişki yönetiminde dış müşterinin önemi yanında iç müşteriye de önem verilmesi gerektiğine dikkat çekmek.
ÖÇ6Etkin bir Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Sisteminin nasıl işlediğini öğretmek.
ÖÇ7Etkin bir Çalışan İlişkileri Yönetimi Sisteminin nasıl işlediğini öğretmek.
ÖÇ8Etkin bir İlişki Yönetimi Sisteminin nasıl gerçekleştirileceğini ve bu sistemin oluşturulmasında güven, değer ve diyaloğun önemini göstermek.