ISL2006 / Marketing Management

Contents Of The Courses in a weekly Period

Hafta 
Subjects 
Sources 
1Overview of Current Marketing Managementİsmet Mucuk, Pazarlama İlkeleri, Türkmen Kitapevi, Onaltıncı Basım, İstanbul 2007.
2Management of marketing mix elements; Productİsmet Mucuk, Pazarlama İlkeleri, Türkmen Kitapevi, Onaltıncı Basım, İstanbul 2007, ss. 121-130.
3Management of Marketing Mix Elements: New Product and Product Life Curveİsmet Mucuk, Pazarlama İlkeleri, Türkmen Kitapevi, Onaltıncı Basım, İstanbul 2007, ss.135-140 ;Esen Gürbüz, Theory of New Product Development and Its Applications - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:IntechOpen - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:149 (Bölüm Sayfaları:57 - 75), 2018.
4Management of Marketing Mix Elements: Product Mix and Product Line Development, Product Strategiesİsmet Mucuk, Pazarlama İlkeleri, Türkmen Kitapevi, Onaltıncı Basım, İstanbul 2007, ss.129-132. Esen Gürbüz, Theory of New Product Development and Its Applications - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:IntechOpen - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:149 (Bölüm Sayfaları:57 - 75), 2018.
5Management of Marketing Mix Elements: Brand, Packaging, Warranty.İsmet Mucuk, Pazarlama İlkeleri, Türkmen Kitapevi, Onaltıncı Basım, İstanbul 2007.,ss.141-146.
6Management of Marketing Mix Elements: Services.İsmet Mucuk, Pazarlama İlkeleri, Türkmen Kitapevi, Onaltıncı Basım, İstanbul 2007., ss.299-309.
7Management of Marketing Mix Elements: Pricing Targets and Methods.İsmet Mucuk, Pazarlama İlkeleri, Türkmen Kitapevi, Onaltıncı Basım, İstanbul 2007., ss.149-160.
8Midterm 
9Management of Marketing Mix Elements: Promotion-Marketing Communication.İsmet Mucuk, Pazarlama İlkeleri, Türkmen Kitapevi, Onaltıncı Basım, İstanbul 2007., ss.171-188.
10Management of Marketing Mix Elements: Turundurma; Personal Selling, Advertising, Promotion and Public Relations.İsmet Mucuk, Pazarlama İlkeleri, Türkmen Kitapevi, Onaltıncı Basım, İstanbul 2007., ss.191-233.
11Management of Marketing Mix Elements: Distribution Channels.İsmet Mucuk, Pazarlama İlkeleri, Türkmen Kitapevi, Onaltıncı Basım, İstanbul 2007., ss.259-281.
12Management of Marketing Layer Elements: Supply Chain Management, Logistics and Physical Distribution.Hasan Kürşat GÜLEŞ, Hasan BÜLBÜL, Turan PAKSOY, Eren ÖZCEYLAN,Tedarik Zinciri Yönetimi Stratejik Planlama, Modelleme ve Optimizasyon, Gazi Kitabevi, Ankara, 2009.
13Organization, Practice and Control in Marketing Management.İsmet Mucuk, Pazarlama İlkeleri, Türkmen Kitapevi, Onaltıncı Basım, İstanbul 2007., ss.287-299.
14Pazarlama Metrikleri Hacioglu, G., and Gök, O. (2013), “Marketing performance measurement: marketing metrics in Turkish firms”, Journal of Business Economics and Management, Vol.14 (Supplement1), pp.S413-S432.