| 1 | Ölçme ve değerlendirme kavramı | [1] [2] [3] [4] [6] [7] |
| 2 | Ölçme ve değerlendirmenin amacı - değerlendirme türleri | [2] [4] [7] |
| 3 | Ölçülebilir öğrenme amaçlarının oluşturulması | [2] [4] [7] |
| 4 | Ölçme Araçlarının Nitelikleri | [2] [3] [4] [5][7] [8] [9] [10] |
| 5 | Ölçme Araçlarının Nitelikleri | [2] [3] [4] [5][7] [8] [9] [10] |
| 6 | Geleneksel ölçme ve değerlendirme yaklaşımları | [2] [4] [7] |
| 7 | Geleneksel ölçme ve değerlendirme yaklaşımları | [2] [4] [7] |
| 8 | Ara Sınav | |
| 9 | Çağdaş değerlendirme yaklaşımları | [2] [6] [7] [9] [12] |
| 10 | Çağdaş değerlendirme yaklaşımları | [2] [6] [7] [9] [12] |
| 11 | Çağdaş değerlendirme yaklaşımları | [2] [6] [7] [9] [12] |
| 12 | Öğretimin Ölçme ve Değerlendirme Sürecinde Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Kullanımı | [10] [11] |
| 13 | Öğretimin Ölçme ve Değerlendirme Sürecinde Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Kullanımı | [10] [11] |
| 14 | Öğretimin Ölçme ve Değerlendirme Sürecinde Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Kullanımı | [10] [11] |
| 15 | Öğretimin Ölçme ve Değerlendirme Sürecinde Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Kullanımı | [10] [11] |