1 | Öğretimin Ölçme ve Değerlendirme Sürecinde Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Kullanımı | [12] [13] |
2 | Öğretimin Ölçme ve Değerlendirme Sürecinde Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Kullanımı | [12] [13] |
3 | Öğretimin Ölçme ve Değerlendirme Sürecinde Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Kullanımı | [12] [13] |
4 | Öğretimin Ölçme ve Değerlendirme Sürecinde Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Kullanımı | [12] [13] |
5 | Ölçme ve değerlendirme kavramı | [1] [2] [3] [4] [6] [7] |
6 | Ölçme ve değerlendirmenin amacı - değerlendirme türleri | [2] [4] [7] |
7 | Ölçülebilir öğrenme amaçlarının oluşturulması | [2] [4] [7] |
8 | Ölçme Araçlarının Nitelikleri | [2] [3] [4] [5][7] [8] [9] [10] |
9 | Ölçme Araçlarının Nitelikleri | [2] [3] [4] [5][7] [8] [9] [10] |
10 | Geleneksel ölçme ve değerlendirme yaklaşımları | [2] [4] [7] |
11 | Geleneksel ölçme ve değerlendirme yaklaşımları | [2] [4] [7] |
12 | Çağdaş değerlendirme yaklaşımları- Proje ve performans görevi | [2] [6] [7] [9][11] |
13 | Çağdaş değerlendirme yaklaşımları -Günlük ve gözlem, Öğrenci ürün dosyası | [2] [7] |
14 | Çağdaş değerlendirme yaklaşımları -Akran değerlendirme, öz değerlendirme, grup değerlendirmesi | [14] |