| 1 | Allen, D. (Ed.). (1998). Assessing student learning: From grading to understanding. New York: Teachers College Press. |
| 2 | Bahar, M., Nartgün, Z., Durmuş, S. ve Bıçak, B. (2012). Geleneksel-Tamamlayıcı Ölçme ve Değerlendirme Teknikleri Öğretmen El Kitabı (5. Baskı). Ankara: Pegem Akademi. |
| 3 | Baki, A. (2015). Kuramdan uygulamaya matematik eğitimi. Ankara: Harf Eğitim Yayıncılık. |
| 4 | Baykul, Y. (2014). Ortaokulda Matematik Öğretimi (5-8. Sınıflar) (Geliştirilmiş 2. Baskı). Ankara: Pegem Akademi. |
| 5 | Black, P. (1998). Testing: Friend or Foe? Theory and practice of assessment and testing. London: Routledge/Falmer Press. |
| 6 | Gündüz, S. (2007). Matematik projeleri ve sınıf etkinlikleri. İstanbul:Toroslu Kitaplığı. |
| 7 | Karip, E. (Ed., 2007). Ölçme ve Değerlendirme. Ankara: Pegem Yayıncılık. |
| 8 | Ömer Kutlu, C. Deha Doğan, İsmail Karakaya (2008), Öğrencı başarısının belırlenmesı, Ankara, Pegema Yayıncılık |
| 9 | Özkan, P. A. (2010). İlköğretim 1-5. Sınıflar için Matematik Projeleri. İstanbul:Toroslu Kitaplığı. |
| 10 | Tatlı, Z. (Ed.) (2020). Ölçme Değerlendirmede Web 2.0. Ankara: Pegem Akademi. |