1 | Dersin tanıtımı, amaç ve kazanımlar. Metinler arası okuma kavramının tanımı, önemi | |
2 | Bilgilendirici ve anlatı metin türlerinin kuramsal temelleri, özellikleri ve işlevleri. | |
3 | Metinler arasında bağ kurma yolları (doğrudan/örtük aktarım, çağrışım, yeniden yazım vb.). | |
4 | Okurun çok yönlü ve eleştirel düşünme becerisinin geliştirilmesi. Alternatif bakış açıları üretme. | |
5 | Metinlerin birbiriyle etkileşimi: açık/örtük gönderme, yeniden yapılandırma ve yeniden üretim teknikleri. | |
6 | Aynı temayı işleyen bir bilgi verici metin ile bir anlatı metnin karşılaştırılması ve çözümleme raporu hazırlanması. | |
7 | Seçilen bir edebi metin üzerinden yapılan alıntı ve çağrışımların tespiti ve anlamlandırılması. | |
8 | Ara sınav | |
9 | Tematik Okuma ve Metinler Arası Eleştiri | |
10 | Metinler Arası Okuma Stratejileri ve Pedagojik Yansımalar | |
11 | Alan yazında yapılan akademik çalışmalardan örneklerin incelenmesi ve eleştirel değerlendirilmesi. | |
12 | Ders Tasarımı ve Öğretim Planı Geliştirme | |
13 | Ders Tasarımı ve Öğretim Planı Geliştirme-Sunma | |
14 | Ders Tasarımı ve Öğretim Planı Geliştirme -Sunma | |
15 | Genel Sınav | |