Eid al-Adha Celebration Program Held at the Faculty of Dentistry
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Ağız ve Diş Sağlığı Uygulama ve Araştırma Merkezi'nde Kurban Bayramı kutlama programı düzenlendi.
Fakülte yönetimi ile akademik ve idari personelin katıldığı programda, dini bayramların birlik, dayanışma ve sosyal uyumu güçlendirmedeki önemi vurgulandı. Toplantı sırasında katılımcılar, sıcak ve dostane bir atmosferde bir araya gelerek bayram tebriklerini ve iyi dileklerini paylaştılar.
Bu etkinlik aynı zamanda kurumsal aidiyeti güçlendirmeye ve meslektaşlar arasındaki dayanışmayı pekiştirmeye de katkıda bulundu. Yaklaşan Kurban Bayramı vesilesiyle tüm personele sağlık, huzur ve mutluluk dileklerimizi ilettik.
Diş Hekimliği Fakültesi olarak, kurumumuz içinde birlik, beraberlik ve dayanışma kültürünü teşvik eden ve güçlendiren faaliyetler düzenlemeye olan bağlılığımızı sürdürüyoruz.
Latest Update : 17.06.2026